Pages

Saturday, January 29, 2011

GIVE AWAY...YAHOO..


yahoo.....
kembang sebelah lubang idung,
dapat give away...
dapat adiah la kiranya...
xpayah join contest, xpayah folo-folo, ..
 xpayah buat ape2 pun tapi dapat adiah jugak,
kiranya memang bertuahlah Neni dapat GA ni...

sebenarnya Neni dapat give away ni dari Incik Suami yang 
paling hecum dalam dunia ni...tetiba jer dia bagi adiah
erm...Neni kira mcm give away la ya...
kemaruk nak menang adiah...
he..he...thanks Kanda.....
love u so mmmuuuaaahh....muuaahh....

Neni dapat jubah....
erm, tapi jubah mcm mak- mak je la..
mcm Mak Datin....cantik ooooo..
jubah pertama untuk koleksi Neni...
xsabar nak tunggu jubah yang ke-2,3,4,5,~1000000...
he..he...ngada-ngada..


5 comments:

... said...

as salam..ziarah ;)
jubah? waa..jadi macam ustazah la kiranya ni ;)

cerita dari pagi buta sampai ke pagi bukan buta

seni kad bunga dari kertas

logo adidas mendatangkan erti!

tingkatkan ibadah mu dengan..

if i have rm 100

neni izazi said...

haah..jadi ustazah..dah kawen dgn ustaz, ana kena jadi ustazah la...konon je la..he.he...xper, kearah kebaikan...

Suhainiza Binti Bari said...

patutla td dtg kenduri kawen lyza nmpak berseri sakan..rupenya jubah hubby baru bagi...cun..cun..cun...

neni izazi said...

ha..ha...ala akak ni...mengkantoikan daku pulak..he..

E.d.Y said...

amboi..suka bebenor ni..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...