Pages

Tuesday, February 22, 2011

My Wedding cake.

Hari ni hari sakit kepala...
sebabnya photographer tarik diri, bukan salah dia..
salah Neni la sebab xbgitau dia awal-awal
yang kami dah tukar tarikh...luperrrr...

Erm...
nak buat macammana, benda di luar perancangan,
bercanggah dengan kemahuan,
tapi terpaksa ikut jugak la...

tinggal lagi dalam 25 hari untuk majlis persandingan,
hari ni Neni pilih design untuk kek.
kek untuk upacara membelah kek la konon,
tapi nak buat pulut kuning jugak.
mana satu xtahu ni....
kek bunga. tema merah putih
macamni la kot lebih kurang yang Neni nak,
Incik Hubby pun dah setuju jugak,
Klu xder love, Neni akan letak ros merah kat kek tu..
ok, bahagian design kek dah beres,
tinggal nak tempah kat kedai jer.


3 comments:

Winnie Bunny said...

wahhh cantiknya cake tu..cutejew..syg nak makan..kekeke

EZAN IDMA said...

cantiknye kek :)

neni izazi said...

kek idaman jer tu..kek Neni nanti xtahu la mcmne rupanya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...