Pages

Tuesday, May 3, 2011

Ape Yang Best???

Mesti ramai yang dh buat entry pasal Ujang and Yana kawen ni, tp Neni nak buat la jugak satu entry sebab dah lama sangat tak buat ape-ape entry...
gambar dari facebook Athirah Hassin

Ujang ni selain dari rakan blogger Neni, dia jugak kawan satu tempat keja dengan Hubby Neni, so memang hubby Neni kenal sangat la dengan Ujang ni.

Ape yang best masa kat kenduri Ujang tu, Neni boleh jumpa rakan-rakan blogger lain, semua cantik-cantik, semua bergaya dan yang paling best, semua ramah dan tak sombong. harap-harap nanti boleh la lagi buat perjumpaan dengan rakan-rakan blogger.

3 comments:

Tasha said...

happening ek.... i blk awal smlm~

neni izazi said...

haah...nnti u tgk la kt 1tube...xper, nnti kita jumpa lg k...

Tracey said...

Best nyer korang boleh jmpe mber blogger!! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...